Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Nytt på bloggen!

Bad min kära vän Sandra att göra om på min blogg då jag tröttnat på hur den såg ut innan. Roligt med lite variation. Snäll som hon är så hjälpte hon mig och jag tyckte att det blev kanon! Tack än en gång!
Eller vad tycker ni? :)

Lika underbart varje gång det blir helg! Jobbade tre timmar efter skolan och det var inga problem då det inte var så mycket folk. Värre lär det väl bli i morgon! Tur att jag jobbar med kusin Lina, då har man alltid kul.
Efter jobbet blir det roligheter med min bästa vän Linnéa. Vet redan nu att det kommer bli kanon!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Det var så lite så gumman <3

2011-12-03 @ 13:42:55
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback