Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Nyfärgat hår

Jobb idag mellan 10 och 15. Rätt mycket folk idag stötvis. Lite jobbigt när alla ska ha hjälp samtidigt och alla ska betala samtidigt. Men det går ju det med!
Gick till Linnéa på kalas när jag slutat jobba och fick fika! Tösen fyller ju 17 år i morgon, stor tjej ;)
Mamma kom och hämtade mig där och följde med hem dit. Hon färgade håret på mig och jag åt mat med dom. Så nu är utväxten borta och jag har samma färg i hela håret. Nu känns det bra igen! :D Ett stort plus att håret luktar underbart gott nu också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback