Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Mellandags rea

Somnade med min bästa vän Linnéa bredvid mig igår, underbart! Mindre underbart att det har varit storm i natt och jag har knappt kunnat sova. Men det var bara att gå upp när klockan ringde, efter att ha tryckt på snooze några gånger. Olivia kom och hämtade oss efter tio och då åkte vi till Borlänge. Hade hoppats på att hitta en nyårsklänning på kupolen, men det hittade jag såklart inte. Tyckte inte att någon affär hade några fina kläder. Det var bara tantkläder och tantskor, grrrr jäkla tantkupolen!
Blev tre par trosor inne på H&M och ett par jeans från Gina tricot. Antar att jag kommer få gå i bara underkläder på nyår :)
Blev bio efter shoppingvändan. Vi såg breaking dawn och det var riktigt bra tycker jag. Dock blev jag sur på slutet för jag vill ju se mer! Jobbigt att vänta till nästa del kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback