Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Med bästa

Då var det bara ett prov kvar innan jullovet. Så skönt att geografiprovet är över, men kan inte påstå att det gick så bra.
Jobbade i någon timme efter skolan innan Linnéa och hennes pappa kom och hämtade mig. Åkte till garpenberg för att äta julbord. Köttbullarna var en besvikelse, inte alls goda :( Tur att det fanns annat gott. Mätt blev jag iaf!
Linnéa följde med mig hem och hon ligger bredvid mig här i sängen och ska sova här. Har fixat allt till ridskoleavslutningen i morgon och jag kommer bli galet snygg!
Drar iväg till Hälla i morgonbitti och rider min prins Rio en sväng med Linnéa och Rocky! Galet länge sedan jag red Rio. Ska bli så kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback