Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Juldagen

Gud så skönt det var att sova ut i morse! Har inte sovit så länge på ett bra tag. Gick upp efter elva och degade i soffan. Fick en systemkamera igår så har lekt lite med den. Så det kommer bli mycket mer bilder framöver!
Åkte till Sarah vid tre, färgade och fixade samt tog in Rio. Hämtade upp Linnéa på hemvägen. Vi har spelat fotbollsspel och rita och gissa. Herregud så kul man kan ha när man spelar spel. Speciellt när jag ska rita för jag är verkligen inte bra på det. Har blivit galet mycket skratt iaf!

I morgon blir det att gå upp i tid och åka till borlänge och shoppa på kupolen sedan gå på bio. En bra dag helt enkelt!













Avslutar med en bild på självaste Einstein ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback