Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Inte som planerat

Jobbade som sagt idag mellan 10-14. Gick bra men jobbigt när alla kunder kommer precis när man ska stänga!
Var planerat att jag och Linnéa skulle ut på roligheter men så blir det inte. Jag känner mig så otaggad man kan bli, fast det kan man väl ändra på men Linnéa är sjuk. Har ingen lust att göra massa skoj utan henne, dessutom är det inte lika kul utan henne! Får ta det en annan gång helt enkelt!

Istället ska jag väl plocka ihop alla mina stallsaker som ligger överallt i garaget och ta reda på sakerna jag köpte i globen! Blir nog lite plugg på det med så jag slipper göra allt i morgon!



Just be true to who you are

Kommentarer
Postat av: sanna

SV: Okej! :) jag kollar runt på lite bloggar ;)

Är allt bra med dig? :)



kram

2011-12-04 @ 12:44:37
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback