Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hungrig tjej

Väntar på min efterlängtade pizza som dyker upp med pappa när som helst! Är så hungrig så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Måste plugga lite idag så jag blir klar med några saker som ska in innan lovet. Men först måste jag få mat i magen om jag ska orka göra något!

Fick ett inlägg i min logg på facebook för en timme sedan som gjorde mig glad. Jenny skrev att hon är påväg upp till dalarna! Hon bor i Skåne så det blir inte att vi träffas så ofta! All tid efter skolan i morgon kommer spenderas med henne. Blir ett besök till kupolen (igen). Det är något vi alltid gör när hon kommer hit. Blir nog en bra dag tror jag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback