Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Give me wings so I can fly

Helg, helg, helg! Vilket betyder, jobb, jobb, jobb! Pengar, pengar, pengar! Hahah, blir nog en bra och ganska slapp helg. I morgon efter jobbet blir det att fika hos Linnéa för att fira henne då hon fyller år på söndag. Förutom jobb så ska jag plugga satan! Ska försöka bli klar med de flesta uppgifterna som ska göras innan jul! Måste bara hitta orken till att plugga. Får se om jag hittar den i morgon.

Sitter just nu och tittar på idol. Eller rättare sagt så har jag tittat på idol och väntar nu på att det ska börja igen. Jag hejar helt klart på Robin! Han är sååå grymt bra! Sen att han inte ser allt för dålig ut heller gör ju ingenting ;)Håller alla tummar och tår :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback