Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tröttis!

Hade inte tid att skriva något igår. Jobbade mellan tio och två sen åkte jag till stallet och hjälpte till på tävlingen. När tävlingen var över så blev det en ridtur på min bästa med några andra. Blev en lugn ridtur med mycket klättring. Stod i lättsits i skritt uppför hela galoppbacken och det var ju inte lite jobbigt. Det var ju inte mindre jobbigt när vi istället hade jockeyläder uppför en backe. Har ganska mycket träningsvärk idag kan jag säga!
Åkte hem och duschade när vi ridit klart och åkte sedan tillbaka till stallet för att äta mat med härliga människor. Bara att lägga sig och sova när man kom hem!

Upp tidigt i morse för att infinna sig i stallet kvart över åtta. Hjälpt till på banan hela dagen och allt har flytit på bra. Tog nog bara lite mer än en timme att plocka ihop allt när tävlingen var slut. Var galet trött och hungrig när jag kom hem. Pappa köpte pizza åt mig och det var precis vad jag behövde. Sen la jag mig i sängen och sov ett tag. Och det ska jag göra igen nu, dock i några mer timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback