Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Trött på folk

Ibland förstår jag mig inte på vissa människor. Gjaidjoijlsoidjkijad, så känner jag just nu! Men antar att det kanske kan vara så ibland...

Känner mig trött på det mesta just nu. Allt är så komplicerat. Därför tänker jag inte gör någonting resten av dagen utan bara vara!
Men nu ska jag laga mat eftersom ingen annan gör det åt mig!


Kommentarer
Postat av: Elinor

pallar inte att jag försökte läsa ut "Gjaidjoijlsoidjkija" tyst för mig själv i huvudet innan jag fattade att det inte ens var ngt ord..... (förlåt om jag är dryg som maler på om samma sak jämt och ständigt, tack för att du lyssnar på mitt skitsnack ♥)

2011-08-29 @ 22:36:57
URL: http://hannaelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback