Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tomorrow!

I morgon kör vi höstens första tävling! Blir första dressyren borta så ska bli spännande! Red igenom honom idag och red programmet en gång. Om jag rider fram tio minuter till i morgon och han är som idag så kommer det gå super tror jag. Jag hoppas på det bästa!

Är sjukt trött så jag ska väl gå och sova när som helst. Ska ta någonting att äta, putsa stövlarna och lägga fram allt som ska med i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback