Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Samma visa

Tycker inte det finns så speciellt mycket att berätta för tillfället. Mina dagar ser likadana ut nu för tiden. Jobbar mellan 10 och 18. Sen är det bara att åka hem och äta sen åka vidare till stallet för att rida. När jag kommer hem från stallet ska det ätas igen sen häckar jag framför datorn till klockan är alldeles för mycket och jag borde sova för länge sen. Så går det om och om igen!

Fast idag blev det första ridlektionen på ridskolan för den här terminen. Vi är bara fyra i våran grupp nu, men var tre idag. Om några gånger så kommer vi bara vara två. Känns som att det är rätt många som slutat rida!
Red iaf min bästa Tim och det gick bra! Vi hade lite markarbete och på slutet fick vi skutta lite. Tyckte jag fick till honom bra på slutet. Ska rida honom i morgon och på lördag igen :D


Kommentarer
Postat av: bella

aha okeej.. hur känner du nu da? :)

2011-08-11 @ 23:52:58
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback