Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Mys

Jobbade som vanligt mellan tio och sex idag. Efter det så var det bara att åka hem och byta om till stallkläder och fara vidare till stallet. Red ut på Tim med Olivia och Akilles. Det har aldrig gått så snabbt upp för galoppbacken någonsin. Tusan vad vi rejsade! Mycket fart och fläkt idag. Hälsade även på kossorna som vi red förbi. Läskiga djur :)
När vi var klara i stallet så väntade vi på att alla andra härliga människor skulle komma till stallet så vi fick grilla lite käk. Satt och pratade och hade det allmänt trevligt och mysigt (och kallt).

I morgon blir det jobb mellan tio och två. Sen åka till stallet och se om det behövs någon hjälp på tävlingen. Sedan ska jag rida min bästa och sen kräftskiva med härligt folk!


Kommentarer
Postat av: bella

haha jaaa! :D

2011-08-12 @ 23:48:04
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback