Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hästskötare

Inte fick man någon sovmorgon i morse heller då jag skulle följa med Ronja och Rio på tävling. Så det var bara att gå upp vid åtta för att göra sig klar och åka till stallet.
Rio gick inte superbra, utan var spänd och ville inte. Men bara hoppas han går bättre i helgen som kommer!

Usch, jag vill bara gå och lägga mig och dra täcket över huvudet! Trött på människor, skolan, allt. Orkar inte.
Nu ska jag gå och lägga pussel och rensa tankarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback