Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Häst häst

Äntligen bara en jobbdag kvar-8timmar, innan jag får vara ledig i några dagar. På fredag ska jag äntligen få sitta på Tims rygg igen efter nästan två månader. Det ska bli underbart! Blir ett dressyrpass och ett hoppass.

I morgon så kommer jag halvt dö! Ska nämligen hoppträna Rio som massa människor har bestämt utan att jag visste om det. Kan ju bli galet spännande!

Red ut på Rio idag med Hanna och Ursulla. Det gick bra och han var superfin på slutet. Kunde till och med sitta ner i hans trav då! Svettiga allihopa när vi kom tillbaka.
Hoppas han sköter sig i morgon också!


Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Fin blogg, följa varandra på bloglovin ? :D

2011-08-04 @ 22:37:50
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback