Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Första skoldagen.

Då var första skoldagen avklarad och det var ju snällt att man fick gå till 16.15 första dagen och allt. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och vänja sig. Skönt att det bara är två skoldagar kvar innan det är helg. Slutar tolv på fredag och det tackar jag ju inte nej till. Känner mig redan skoltrött...

Ska väl ta och plocka ihop lite tvätt och tvätta så jag har något att ta på mig. Sen ska jag nog plocka ihop bland mina hästsaker och fixa till tävlingen på lördag.
Sedan ska jag lägga pussel som jag älskar att göra :D Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback