Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Finaste!

Har en hel del träningsvärk då jag ridit tre dressyrpass på två dagar! Red dressyr på Ursulla igår och satans vad fin hon blev på slutet. Superkul att rida då!
Hade individuellt val i morse och då red jag Tamlin, vilket var ett tag sen jag gjorde. Gick väl helt okej.
Nu på kvällen har jag ridit min bästa och herregud vad fint han gick. Allt gick verkligen bra och traven på slutet fick vi till riktigt bra. Superponnyn!


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hejhej, allt bra idag?:)

Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett presentkort hos ingetsnack.se, där finns supersnygga trosor och kalsonger i olika färger och varianter, klicka här om du vill läsa mer/delta: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/august/vinn-presentkort.html#comment

2011-08-26 @ 08:26:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback