Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

En tripp till Gävle

Efter skolan drog jag med familjen och bästa Linnéa till Gävle för att spendera lite pengar! Det lyckades jag att göra också. Från hööks blev det; kantflätade tyglar, en mössa till mig, tavla att träna dressyrprogram på, ludd till pullarnosgrimman, en nyckelring som var ett litet bett. På H&M blev det en maskara, puder och lösögonfransar. Det hela gick på 500 kr så det var inte så farligt tycker jag :)

Har inget inplanerat denna helg så vi får se vad helgen har att bjuda på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback