Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dressyrpass

Idag fick jag äntligen rida min bebis igen efter sommaruppehållet! Han var pigg och glad och visste inte riktigt vad han skulle göra av sin energi. Kändes att han inte gått ordentligt på två månader. Men jag tyckte att det gick bra ändå! Nu får vi hoppas att höstens första dressyrtävling blir om två helger!

Innan vi red så stod jag och Olivia och ryckte man! Tim hade sjukt lång man så det ver verkligen behövligt. Tog nog en och en halv timme innan jag var klar. Men nu är han supersnygg i manen. Galet skönt att ha det gjort. Nu är det svansen, öronen, hovskägg och lite annat som ska fixas till men det tar vi en annan dag :)

Min kära vän Elinor ska bo här hela helgen! Vi har nyss varit och handlat kräftor och annat smått och gott till kräftskivan vi ska ha här i morgon! Kommer bli asnice. Hoppas bara vädret är på vår sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback