Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Bra humör!

Ingen speciell anledning till mitt bra humör, utan är bara glad!
Red på Abbe idag som är en envis liten c-ponny. Men gudars så bra det gick! Hade sällskap med Linnéa och Alice. Red ut en vända och avslutade att rida på stubbståkern. Han var mjuk och fin från första början och det gick galant. Hade lite svårt att galoppera på rakt tyckte jag men det blev bättre. Behövde bara bråka lite med honom när vi skulle hem genom allén men det var allt. Kul att rida honom :) En riktigt fin ponny som kan bli något riktigt bra!

I morgon ville Linnéa ha ridsällskap så jag lånar Pompe då och rider med henne en sväng och snackar massa skit. Great! :D



Fina Abbe :)

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Allt bra med dig? :)



Kramar

2011-08-31 @ 10:33:14
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback