Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Trött tjej!

PÅSKLOV! Galet underbart vill jag lova :D
Har ridit tre hästar idag så jag är ganska slut just nu. Började med att rida Tösen och det gick bra fram tills vi skulle galoppera för första gången på någon månad. Kändes verkligen att hon tappat allt i galoppen. Antingen sprang hon eller så stog hon mest och studsade på stället så jag höll på att ramla av. Satt också och skrek på Linda som hoppade och hjälpte henne. Kommer gå super för henne i morgon!

Sedan red jag Ursulla och som vanligt så får jag ont i högeraxeln när jag rider henne. Men hon gick ganska bra och på slutet fick jag henne lugn. Enda nackdelen är att jag inte sitter bra i hennes sadel när vi galopperar. Jag hamnar på bakvalvet och det är inte bekvämt för henne och då springer hon ännu snabbare.

Sist men inte minst så åkte jag till Hamre och red Tim på lektion. Vi hade markarbete och det gick super. Marie tycker att vi bara blir bättre och bättre vilket är skönt att höra. Nu har jag även fått ordning på hans vänstersida! Jag känner även att det bara går bättre och bättre för oss just nu!


Kommentarer
Postat av: amandawilhelmsson

otroligt fin bild! :)

allt bra? :)

2011-04-24 @ 18:05:46
URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback