Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Taggad

Kom nyss hem från ett ridpass på den bästa. Var hoppning som stod på schemat idag och det gick superbra. Hoppade relaterade avstånd och det var inga problem. Fick hoppa lite höjd på slutet och tillslut låg det på 1.05 och ponnyn hoppade över det lätt som en plätt! Så nu känns det bra inför helgen och jag tror att det kommer kännas lågt. Men det får bli en mjukstart så kör vi på högre höjder sen. Kommer att ge gärnet på söndag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback