Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Snart, snart är det lov!

Då var det äntligen bara en halv skoldag kvar innan det underbara påsklovet börjar! Kommer bli hur skönt som helst och tror alla behöver lov just nu. Sen är det bara några veckor kvar innan det är sommarlov. Helt sjukt vad tiden går snabbt!

Åkte hem till Malin igår kväll för att göra henne sällskap och även sova där. Hon var i full gång och bakade när jag kom dit och vi ville ha pannkakor så jag ställde mig och gjorde det. Supergott!
Blev lite stressigt för oss i morse när sotaren kom och störde oss men vi hann i tid till skolan ändå!

Just nu sitter jag hemma hos Sarah, ska även sova här i natt. Har busat med Tilde som vanligt och hon är sjukt härlig den där ungen!

Nu ska jag kika finalen i Sveriges mästerkock :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback