Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Shopping

Blev att åka till Borlänge med Sarah, Tilde och Malin i morse. Jag skulle egentligen inte shoppa någonting mer än ridhjälmen jag tänkt köpa länge. Men det blev ju mer än bara den när vi gick inne på kupolen. Fick med mig ett par skor, en klänning och ett linne också. Ska till Borlänge igen på torsdag men då får jag ge fan i att shoppa ;)

Red Tösen när vi kom hem och hon var riktigt fin när det släppte i vänstersidan. Fick bråka lite med henne ett tag men jag vann och hon blev så fin. Hon blev bara piggare och piggare ju mer vi red, knäpphäst.
Blev tillfrågad om att rida Rio också så det ska jag väl försöka börja göra dom dagar jag har tid. Kan ju bli skoj :)

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :D



KRAM

2011-04-27 @ 17:37:07
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback