Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lagträning

Lagomt glad man blir när det ringer när man ligger och sover. Mobilen ringde fyra i morse och jag behövde all sömn jag kunde få för jag skulle upp och ha stalltjänst. Det måste ha varit någon efterbliven människa som ringde också eftersom jag klickade bort flera gånger men personen fortsatte ringa. Var ju ännu härligare att jag inte kunde somna efteråt heller, då blev jag ganska förbannad. Hatar när det ringer när man sover!

Så jag var ju ganska död i morse när jag skulle upp och kom upp senare än jag skulle. Hjälpte till med så mycket jag kunde innan jag skulle hoppträna. Som vanligt när det är tidigt så vill inte ponnyn komma in från hagen utan bara springer ifrån mig. Gick in och hämtade en hink med havre och då ville alla hästar följa med in. Men fick tag på honom tillslut.
Träningen gick kanon! Vi hoppade fram på några hinder i början, så som man gör på tävling sedan hoppade vi bana. Muren, vattenmatta, kombinationer och lite andra läskiga saker var med! Har inte hoppat kombination sedan jag ramlade av men idag gick det super! Banan låg på 90/1 meter som vi hoppade.
Har väl inte så mycket att påpeka mer än att det gick superbra och att jag är laddad till årets första tävling nästa helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback