Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Helg

Har inte varit i skolan idag utan jag har varit på trafikskolan och gått risk ettan. Trodde det skulle vara tråkigare än vad det var, men nu är det gjort.
Känner att jag inte alls är på skrivhumör just nu, men jag åkte till stallet när jag var klar på trafikskolan. Fick sällskap av Sarah och det blev en trevlig tur förutom att Tösen skulle dampa. Som vanligt.
Ska nog hoppa in i duschen nu och se vad kvällen erbjuder. Ingenting skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback