Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Heldag ute!

Uppstigning tidigt i morse också, men otroligt nog var jag pigg så det var inga problem att kliva ur sängen! Klockan åtta var det samling på hemköp för att åka till siljansnäs. Kändes ju roligt att det regnade på vägen dit och även när vi var framme. Men det var bara att härda ut. Vi fick göra massa samarbetsövningar och det var lärorikt, skoj och klurigt. Tillsammans klarade vi av alla uppgifter och när det blev lunchdags så fick vi laga vår egen mat ute. Superskoj och mumsigt blev det! Tur nog så hade det även slutat regna då så man slapp bli mer blöt.
När vi hade ätit klart var det bara att fortsätta med övningarna och när vi var klara för hemfärd så var alla skapligt trötta! Men dagen har varit hur kul som helst och vi har vuxit som grupp. Verkligen en lyckad dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback