Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Shoppning

Nyss kommit hem från Borlänge och en shoppingrunda! :D
Sarah kom och hämtade mig och Olivia direkt efter skolan och så åkte vi till Aubiose först. Skulle inte ha något speciellt och för en gångs skull så hittade jag inget jag ville ha. Brukar hitta massor med saker som jag blir kär i och måste ha. Blev bara snoddar som fick följa med mig hem idag. Stolt över mig själv!
På kupolen blev det dock lite mer saker som fick följa med hem.
Började med att gå in på nya Gina tricot och där hittade jag tunikan som jag sett på reklamen. Blev även en lång tunn kofta!
Köpte två par leggings, en underbart skön stickad kofta/tunika, mascara och puder på hm. Trosor och nagellack på cubus, sedan bestämde jag mig för att jag inte skulle gå i några fler affärer för då skulle det bara slinka med mer saker hem.

Hade viljat haft ett par skor och en jacka också. Skorna på hm som jag ville ha fanns inte i min storlek så det blev inget med några skor. Hittade skinnjackor överallt och precis sånna jag ville ha och dom kostade bara 500 kr. Bara för att jag har viljat haft en skinnjacka i hur många månader som helst och det var slut överallt när jag skulle ha en så finns det nu när det nästan är vinter. Kändes onödigt att köpa en nu för att sedan köpa en till jacka för att på vintern. Tänk om jag vill ha en ny jacka nästa år!?
Känner mig lite fattig nu fast jag har några tusen kvar. När jag har lite mer pengar ska jag införskaffa mig en ordentlig vinterjacka!

Bilder på mina köp kommer senare :)

Kommentarer
Postat av: N

sV: haha, tex jag (a) haha, det fattar jag men tänkte försöka iaf. värsta jag kan få är ett nej ;)

ska du göra ngt spec i helgen då? :)

2010-09-08 @ 07:32:40
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback