Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Roande ridtur

Försov mig till klockan kvart över åtta i morse. Ganska stressad jag blev eftersom jag brukar åka kvart över åtta! Men jag lyckades fixa mig på 10 min, (inte för jag vet hur jag lyckades med det) och var i skolan till och med lite tidigare än vanligt!

Åkte och red efter skolan och det blev en roande ridtur med Linda, som alltid! Pekade finger åt en buss som tutade åt oss när vi red. Jag blev hur rädd som helst och jag tycker inte att man ska tuta åt någon som rider. Hästen kan ju bli rädd! Ryttaren med för den delen, haha.
Lyckades även få en kvist att fastna i svansen som vi hade i släptåg hela väg hem. Linda skrattade så hon höll på att ramla av. Såg lite roligt ut!

Har suttit och försökt plugga naturkunskap nu på kvällen. Gick väl hyffsat men det är så mycket att läsa! Får hoppas att lite har fastnat och att jag kan det mesta på provet i morgon.
Nu ska jag iaf sova för jag är hur trött som helst!


Kommentarer
Postat av: marie 'makeupartist

Tack så mycket :)

2010-09-22 @ 19:04:56
URL: http://pixelmakeup.blogg.se/
Postat av: marie 'makeupartist

Den var riktigt bra! Över mina förväntningar :) Vågar till och med säga att den håller samma klass som sminket vi fick på skolan jag utbildade mig på :)

2010-09-22 @ 19:12:55
URL: http://pixelmakeup.blogg.se/
Postat av: marie 'makeupartist

Precis :)

275:- och jag tyckte det var lätt värt det! Nu vet jag inte hur pass dryga skuggorna är, men färgerna är riktigt riktigt fina och lätt applicerade :)

2010-09-22 @ 19:32:47
URL: http://pixelmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback