Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hoppträningen

Hoppträningen igår gick riktigt bra! Tim var taggad som bara den, men det kan jag förstå eftersom han inte hade hoppat på en månad och han tycker det är grymt kul! Hoppade tävlingshinderna inför nästa helg då det är finalen i PAS på hemmaplan! Vi hoppade bana men eftersom Tim inte är helt igång än så fick jag nöja mig med att hoppa banan en gång. Hinderna låg på allt mellan 80-100 cm och vilken känsla jag fick! Hade galoppen så som jag ska ha den och allt gick så bra. Nu är vi riktigt taggade inför lördagen! Tror jag bara rider lagklassen och ingen förklass. Är anmäld till LCn också men jag sparar nog allt krut till laget då det blir våran LB debut :)
Är redan grymt taggad!


Min prins!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Jöre

Gud va roligt! Och vilken fin bild!! :D

2010-09-27 @ 16:48:54
URL: http://rebexs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback