Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Granny goes street

Gårdagen var riktigt bra förutom att det var grymt kallt!
Jag och Linnéa tog tåget till Falun gratis ;) Var bara att låtsas att man sov så slapp man betala. Måste ju vara smart ibland!
Vi hade ingen aning om vart vi skulle gå när vi hoppade av tåget men det var bara att följa strömmen så kom vi rätt.
Mötte upp Jessica och Maria så stod vi med dom på hoffmaestro. Dom var lika grymma som på peace and love!
När dom hade spelat klart gick vi och satte oss på gräset och vilade lite för Maria hade ont i fötterna efter att stått och hoppat i klackskor. Gick hem till hennes pojkvän sen och satt där och snackade lite. Ingen av oss hade ätit mat så vi bestämde oss för att gå och köpa pizza. Det gjorde vi men det var fullt med folk inne på pizzerian så vi satte oss på torget och åt istället. Fungerade lika bra det!
Gick tillbaka och då var det mimikry som spelade. Satt på en bänk, frös och väntade på att kapten röd skulle börja spela. Simon kom och gjorde oss sällskap efter ett tag.
Det var grymt kallt ute och det var skönt att stå i folkmassan när kapten röd spelade. Dock så stor det två killar framför mig som klev på mig och mosade mig. Jag blev arg och armbågade han flera gånger tills han vände sig om och tyckte att jag stod i vägen. Han hade gott om plats framför sig men det dög tydligen inte.
Träffade på massa hedemorafolk när allt var klart och vi väntade på skjuts hem!
Kom hem vid två och då gick jag och la mig på en gång. Var helt slut och jag somnade på en gång.
Tack för en trevlig kväll allihopa! :*




Kommentarer
Postat av: isa

Hej och tack för att du var med och tävlade på min blogg, men tyvärr så vann du inte tävlingen om "vilket tal jag tänkte på" . men bättre lycka nästa gång ;)

2010-09-05 @ 18:38:12
URL: http://lutenn.blogg.se/
Postat av: Malin Olenius

Otippat att Jessica var så osmidig och nästan inte kunde klättra upp på den där "bocken" hahah!

2010-09-05 @ 22:00:17
URL: http://malinolenius.blogg.se/
Postat av: je

tack för den kvällen! och malin du kan ju vara tyst tycker jag :D

2010-09-06 @ 18:30:49
URL: http://www.twicethesize.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback