Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Torsdag

Ingen vacker syn i morse när man vaknade och såg att det regnade när man tittade ut genom fönstret. Ville vända och lägga mig i sängen igen. Men det var bara att sätta sig på mopeden och åka i regnet. Ganska blöt var jag när jag tillsut kom till skolan.
Inget märkvärdigt har hänt i skolan. Idrotten var faktiskt rolig idag. Spelade topsboll och innebandy, alla var lika galna och sprang som tokar. Riktigt kul var det och man var helt slut efteråt!

Efter skolan så skyndade jag mig hem för att komma till stallet så fort som möjligt. Jag behövde bara rida idag så det gick riktigt snabbt. Hade lite bråttom också då jag skulle vara i hamre klockan sju.
Åkte hem och åt när jag hade ridit Tösen. Sedan åkte jag och hämtade Mikkiz så hon fick byta om innan vi åkte till hamre. Fick rida Tim idag och det gick inte alls bra. Jag blir sur när det inte går bra och då blir han sur på mig vilket gör att jag blir arg och då blir det bara pannkaka av allt.
Så jag är nästan helt säker på att jag inte ska vara med på Km i dressyr på honom. Tror det blir Tamlin istället och det kan ju bli spännande ;) Får se hur jag gör!

Men nu ska jag gå och sova för jag orkar inte hålla ögonen öppna länge till!


Kommentarer
Postat av: liindblaads

jag hoppas på att de blir bio :D

2010-10-07 @ 23:01:36
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Regn är verkligen inte roligt, hoppas ni har bättre väder idag.=)

2010-10-08 @ 11:27:41
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Neha

Söt=)

2010-10-08 @ 17:47:34
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback