Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Paus i pluggandet

Dagen idag har varit lite bättre än igår, men inte fullt så bra.
Har mest haft håltimmar idag tycker jag. Slapp idrotten vilket var grymt skönt!
Fick ha 5 minuters spanska och sedan fick vi hemuppgifter. Så jag slutade en halvtimme tidigare idag. Gick hem till mamma och åt mat innan jag åkte till pappa.
Vred upp musiken på hög volym och la mig på golvet med godispåsen för att plugga när jag kom hit. Har läst två noveller på svenska som vi ska göra och sedan har jag börjat läsa engelskaboken som ska vara utläst på fredag. Har kommit en tredjedel ungefär och nu förstår jag faktiskt vad jag läser!
Tog bara en paus nu för att göra något annat ett tag. Ska väl ta och läsa lite mera snart och sedan måste jag plugga till samhällskunskapsprovet i morgon. Synd att vi har det direkt på morgon annars hade jag kunnat plugga lite i morgon också. Men får väl försöka få in allt i skallen idag istället... Tror inte alls det kommer gå bra, men får väl hoppas på det bästa!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är som pluggar så mycket! :)

2010-10-06 @ 17:55:33
URL: http://teoretisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback