Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hos Elinor

Och så var det äntligen fredag och helg!
Är helt slut i hela kroppen efter gymmet idag. Jag och Jenny tränade armarna och vi var så duktiga! Det var faktiskt kul fast mina armar var döda efteråt.
Åkte hem och åt mat innan jag drog till stallet. Tösen var överpigg idag och sprang som hon själv tyckte. Hon fick galoppera av sig på åkern tills hon inte orkade galoppera mer. Då var hon lugn och fin!

Duschade när jag kom hem och packade saker som jag skulle ha med mig till Elinor. Köpte med mig pizza och godis innan jag åkte hit. Det var riktigt gott!
Nu sitter hon och Kalle och smider dumma planer. Elakt tycker jag :( haha, hoppas deras planer inte kommer i verket.
Får se vad kvällen bjuder på! Blir nog trevligt! :)

Kommentarer
Postat av: liindblaads

jaaa abslut :D

2010-10-08 @ 23:45:26
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär att jag blivit finalist i en bloggtävling! Så, jag försöker ragga röster nu! Som tack för din röst, så kommer jag länka dig och du får ta del av mina hundratals besökare! Jag får röster - Du får besökare. En bra deal, va?



Om du inte är intresserad, så ber jag om ursäkt och önskar dig istället en trevlig helg :) / Moathemoses.

2010-10-09 @ 01:59:43
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Linda

Ha en trevlig lördag! :)

2010-10-09 @ 14:20:18
URL: http://teoretisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback