Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Fullt upp!

Har haft fullt upp hela dagen så därför har det inte blivit någon uppdatering. Sitter just nu hos Bella och jag ska sova här också. Blir att gå upp 4 i morgon för att åka på tävling. Härligt död jag kommer vara i morgon! Men ska man tävla så ska man! Ska duscha nu sedan ska vi gå och lägga oss så vi är en smula pigga i morgon!
Svarar på alla kommentarer och skriver mer i morgon :)

Kommentarer
Postat av: oliviathebest

jag gör inte mycket, själv ? :)

hjälp mig välja vilken jacka jag ska köpa så blir jag jätteglad ! :D

http://ooliivias.blogg.se/2010/october/hjalp-mig-valja.html

2010-10-30 @ 18:02:54
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback