Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Felsms

Är fortfarande snorig men inte lika mycket som igår. Gick till skolan idag för att jag inte orkade sitta hemma plus att jag mådde mycket bättre. Har gjort två prov idag. Först engelskan som jag inte kunde någonting av så jag blir förvånad om jag får g på det. Men man kan ju alltid hoppas!
Sedan var det naturkunskapsprovet som jag gjorde idag. Det gick väl ganska bra men tror inte jag får bättre än ett g. Blir lycklig om jag får vg, men vi får väl se efter lovet hur det gick.

Åkte med bussen halvvägs hem och sedan gick jag resten eftersom jag inte kom nå närmre mitt hus då bussen går åt fel håll. Så jag var hemma tidigt idag, skönt.
Tittade på tv och lyckades somna en stund. Tog mig en macka när jag vaknade och fortsatte titta på tv. Sedan fick jag ett felsms som jag tyckte var rätt kul!

"Hej! Nisse har ju bokat flyg hem, det kostar honom 1000 kronor. Har tänkt ge honom honom hälften. Tror inte han säger nej ifall du vill bidra :)"

Mitt svar blev: "Tror inte heller han skulle tacka nej men tyvärr så känner jag ingen Nisse :p"

Fick ett till svar tillbaka och då stod det: "Ursäkta! Fel nummer!"

Felsms är alltid roligt och jag kikar alltid in på felsms.com varje dag och får mig ett gott skratt varje gång!

Kommentarer
Postat av: MAJA BLIDSTÅL

sv; braa! :D

Jaa visst är deeen!!!! :)

2010-10-27 @ 19:25:29
URL: http://majablidstal.blogg.se/
Postat av: Williammarklund

okej men då ses vi då ;)

2010-10-27 @ 19:47:33
URL: http://williammarklund.blogg.se/
Postat av: Williammarklund

hahaaaa nee de tror jag inte ;) får se om ja känner igen dig ;) men är inte så bra på sånt ;)

2010-10-27 @ 20:04:55
URL: http://williammarklund.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha roligt fel sms!

2010-10-28 @ 17:04:49
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback