Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dejta kudden

Det är precis det jag ska göra nu. Blir en tidig morgon i morgon också. Hanna kommer och hämtar mig klockan sex, gäsp. Men snäll som jag är så ställer jag upp ändå. Fast jag får ju sova en timme till eftersom man ska ställa tillbaka klockan en timme i natt. Nej men sova kan man göra när man blir gammal, haha!
Bäst jag stänger av datorn nu innan jag fastnar här halva natten! God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback