Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Slut på höstlovet!

Inte blivit mycket uppdatering på sistone men jag har verkligen haft fullt upp! I fredags red jag Prinsen med Olivia och Halifax på en vända i 1½ timme. Rolig och härlig ridtur! Duschade och frächade till mig när jag kom hem. Sedan bar det av till Falun med Jenny på en shoppingvända. Jag skulle leta efter skor, men hittade jag några? Nej. Jag får väl gå barfota eller något i vinter... Hittade iaf en mössa, på barnavdelningen på h&m, haha. Ganska litet huvud jag har! Kom hem med mössan, ett puder och ett par jeans. Får fortsätta leta skor!

Igår red jag Birk en sväng med Linda. Har bara ridit honom någon gång för länge sedan så det var spännande och roligt. Han fjantade sig lite, var spänd som bara den och stannade några gånger och vägrade gå framåt. Men han var rolig att rida och vi är rätt bra kompisar han och jag ;) Blir att rida honom lite nu skulle jag tro :)
Åkte till Hamre direkt efter jag var klar. Red ut barbacka på min skrutt tillsammans med Olivia och Akilles. Det var en evighet sedan jag red barbacka och speciellt på honom. Det var en rolig ridtur och vi träffade på ett rådjur som var totalt orädd. Var 10 meter ifrån den innan den hoppade in i skogen. Överpigga ponnysar hade vi och jag höll på att ramla av några gånger för min balans är inte den bästa. Inte blev det bättre av att Tim skulle byta galopp när vi galopperade. Men jag höll mig kvar!
Putsade all utrustning och gjorde hästen ren och fin till idag. Gick till grannen när jag var klar i stallet och fick mat där. Var kvar där hela kvällen och traskade hem vid halv tolv.

Ska man orka med skolan i morgon så är det nog bäst att jag gå ner och duschar nu så jag kommer i säng någon gång!


Kommentarer
Postat av: guevacci

Tävla om titeln "veckans blogg" hos mig! Chansa nu ;) hoppas du sovit gott!

2010-11-08 @ 08:35:47
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: JoelSv

Har du sett första videoinlägg? :P Den breakdansande tjockisen! ;D



Delta gärna i dagens blogg eller tyck till om dagens låt om du orkar! Pop eller Stop! ;D

2010-11-08 @ 16:47:28
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: Katrin

sv; Ja det verkar ju så, gaah måste köpa det!;D

hha ingen fara, jag är ju inte så duktig själv på att svara i tid;) jaha vilken härlig helg! Själv har jag jobbat, sett en bandymatch och haft spelkväll med några kompisar. Sedan övningskört lite och fastnat i skogen haha!

Tack så mycket!:D

2010-11-08 @ 19:08:54
URL: http://kattty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback