Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Saker

Detta hoppas jag får med mig hem. Eller det är saker jag vill ha och vissa saker måste jag köpa. Kommer inte kunna köpa allt för det har jag inte råd med. Men detta vill jag ha!:


Hårnät. Det är ett måste för mitt gamla har gått sönder!


Ny kavaj! Har haft min i 4 år och det är ett under att jag fortfarande kan ha den. Men nu håller knapparna på att lossna och det har blivit ett stor hål vid ena knappen. Vill ha en svart och vitkritstecksrandig. Hoppas jag verkilgen hittar någon snygg!


Skärp att ha i mina tävlingsridbyxor. För dom är alldeles för stora, så ett skärp skulle vara perfekt!


En ny och MYCKET större tävlingsmapp behöver jag. Så det ska garenterat införskaffas.



Träns och tyglar. Fast det är inte så nödvändigt utan mest saker jag vill ha!


Pannband. Det ska köpas så jag slipper frysa om öronen när jag rider!


En såndär söt mössa med en boll på vill jag ha :D


Grimma till Tim. Fast det är inte heller ett måste.


Nya ridbyxor för det är hål i mina som jag har nu :(


Vinterridjacka så jag slipper frysa!


Sen kommer jag nog att komma hem med massa andra saker som egentligen inte är så nödvändiga ;) Måste även köpa några julklappar!

Kommentarer
Postat av: OLIIIVEEN

hänt idag ?:D

2010-11-25 @ 19:41:27
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback