Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kass uppdatering

Jo tack jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera nu för tiden. Men jag har faktiskt inte suttit vid datorn något alls i helgen då jag prioriterat andra saker. Plus att jag inte har något sug att blogga för att jag inte mår så bra. Jag blir så trött på vissa människor och jag förvirrar mig själv.

Har haft fullt upp i helgen. I fredags red jag två hästar och åkte med Malin ut till Långshyttan för att kika på ishockey. Gick bra för LAIK och dom vann med 6-3!

Igår red jag två hästar och på kvällen kom Malin till mig och vi hade liten filmkväll. Tittade på The last song och den rekomenderar jag stark. Jag grät igenom halva filmen! Grymt bra.

Idag har jag varit i stallet och ridit två hästar. Mycket stallet och mycket hästar i helgen! Såg för ett tag sedan att jag har hål i mina ridbyxor. Blev lite ledsen i ögat :( Men är väl bara att önska sig nya i julklapp!

Duschen kallar nu sedan blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: m ♥

gillar din header! :)

2010-11-15 @ 01:31:23
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: JoelSv

Sv. Klart det blir en pop på den! Alla gillar ju Pink ;D Hoppas du får en trevlig dag!

2010-11-16 @ 03:40:25
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback