Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hästorientering

Igår åkte jag till stallet vid tolv för att hjälpa till på hästorienteringen vi skulle ha. Jag fick ha en station i skogen där dom skulle kasta bollar i hinkar och få poäng. Det var inte många som lyckades få poäng. Ganska kallt att stå ute en timme. Ensamt var det också för jag stod själv.
Hade helst viljat rida själv, men det får bli nästa gång. Som tack för hjälpen så frågade Lena om jag ville rida något och självklart vill jag det! Min bebis behövdes inte ridas idag så jag får rida honom i morgon. Fick välja vilken storhäst jag ville och då ville jag rida Tamlin men han var såklart den enda som skulle hoppträna så det gick inte. Så jag tog Prinsen, hah. En nordsvenk som är som en svart sagohäst med lång man :D Så söt och mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback