Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Globen-Söndag

Dagens program ser ut såhär: 


Söndag: 09.30- cirka 12.00

Internationell hoppning

  • Internationell tidshoppning
  • Prins Carl Philips Pris - ponnyhoppning uppvärmningsklass
  • Presentation av Grand Prix-banan med Lotta Björe
  • Stockholm Grand Prix - internationell hoppning
  • Meetingpris Volkswagen

Söndag: 13:00- cirka 16.00

Dressyr - Reem Acra FEI World Cup™ Dressage Grand Prix Kür

  • Domarceremoni - Judges Ceremony - Le Cérèmonie des Juges
  • Reem Acra FEI World Cup™ Dressage Grand Prix Freestyle - KÜR
  • Bo Jenå - Lingh A la Celle

Söndag: 17.30- cirka 21:30

Final

Föreställningsvärd: Agria

  • Inledningsprogram
  • Prins Carl Philips Pris - final ponnyhoppning
  • Internationell hoppning Agria Nordic Tour - Winner takes it all
  • Internationellt shownummer Camel Show
  • FEI World Cup Driving - FYRSPANN
  • Stjärnornas hoppning
  • Reining clinic med Anky van Grunsven
  • Julavslutning med orientaliskt tema

    Då var det sista dagen idag! Skapligt sliten jag är idag kan jag säga. Ska bli skönt att sätta sig i bilen ikväll på vägen hem! Fast sorligt att det roliga är över och man måste vänta ett helt år till. Men ett år går ju sjukt fort. Känns som det inte alls var länge sedan vi var här sist. Ska bli spännande att se hur mycket blommor vi får med oss hem i bilen sen. Man får ju ta precis vilka blommor som helst och hur mycket när showen är över. Det som ingen vill ha slängs och det är sjukt mycket blommor som dom bara slänger. Lika bra att packa på sig så mycket som man kan. Finns ju alltid någon där hemma som vi ha. Farmor, mormor eller någon annan :)

    Kommer hem i natt någon gång och sedan ska man upp tidigt i morgon för att åka tillbaka till Stockholm, fast med klassen den här gången. Jag kommer ju vara helt död! Helst skulle det vara skönast om jag stannade kvar i stockholm och mötte upp klassen i morgonbitti. Men jag tänker inte släpa på min packning överallt och då kan jag ju inte ta med mig några blommor hem! Nej, jag får åka hem och vända igen. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback