Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Globen-Onsdag

Idag jobbar vi från klockan 9 till 17. Kortaste jobbdagen av dom alla!
Vi kommer nog ha fullt upp och ha att göra hela dagen.
Förra året kommer jag ihåg att vi fick sätta fast glitter på bommar. Det tog ett tag men skoj var det! Kommer faktiskt inte ihåg något mer speciellt vi fick göra första jobbdagen. Men gjorde så grymt mycket på alla dagarna!
Klippte granar, pyntade bommar, gjorde buketer, slog in tomma kartonger till paket, gick och handlade saker vi behövde och mycket, mycket mer!

Ikväll blir det att gå och lägga sig i tid så man är utvilad tills i morgon. För då börjar det bli lite mer jobb. Men på fredag då kör det igång på riktigt! Så vi behöver verkligen all sömn vi kan få!

Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

det var superbra verkligen :D

2010-11-24 @ 09:48:53
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: julklapparna är alltid jobbiga :/ Dock så har jag faktiskt nästan köpt klart alla mina julklappar :)

2010-11-24 @ 12:06:07
URL: http://jsprojects.blogg.se/
Postat av: bella

jo det är bra, själv? :D

2010-11-24 @ 12:46:51
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback