Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Globen-Lördag

Såhär ser dagens program ut:

Lördag: 09.00 - cirka 14.00

Dressyr - Reem Acra FEI World Cup™ Dressage Grand Prix

  • Domarceremoni - Judges ceremony - Le Cérèmonie des Juges
  • SIHS Ponny Kür Final presenteras av Sjöhagen Wear
  • Reem Acra FEI World Cup™Dressage - GRAND PRIX

Lördag: 15.30- cirka 17.00

FAMILJEMATINÉ - med Owe Sandström.

Föreställningsvärd: Metro

  • Inledningsprogram
  • Stor och liten fyrspann
  • Internationellt shownummer Camel Show
  • Tourneamentum - Riddarspel
  • Shownummer Islandshästar
  • Ryttar-Agility med landslagsryttare och deras hundar
  • Shetland Steeplechase
  • Blåpojken och pukhästen
  • mm. mm
  • Julavslutning med orintalisk tema

Lördag: 19.00- cirka 23.10

GALA - Show

  • Inledningsprogram
  • Volkswagen Cup Internationell hoppning
  • Reining clinic med Anky van Grunsven
  • Internationellt shownummer Camel Show
  • FEI World Cup Driving - FYRSPANN warm up
  • Internationell hoppning
  • Bo Jenå - Lingh A la Celle
  • Anky van Grunsven - reining clinic
  • Julavslutning med orientaliskt tema

    Idag ska det bli mycket spännande att se kamelerna! Ska även bli kul att se fyrspann i år igen. Jag förstår inte hur dom kan styra alla hästar i smala utrymmen plus att dom har vagnen också. Mycket kul att se på tycker jag :D
    Skulle tro att jag är skapligt trött vid den här tiden! Börjar kännas i benen, armar, ryggen och i hela kroppen. Mycket bära fram och tillbaka. Inte är det lätta saker heller. Men bara att hålla ut för i morgon åker vi ju hem. Skönt men samtidigt väldigt tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback