Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Föreläsning

I onsdags var jag på föreläsning om hästens ben, senor, hovar m.m. Det var mycket intressant och lärorikt. Men ganska äckligt var det när dom tog fram ett avkapat riktigt hästben! Dom skar i benet, tog fram alla senor och grejs. Det äckligaste jag sett på länge. Det vände sig i hela magen på mig och jag kunde inte titta hela tiden. Folk stod och skrattade åt mig för att jag stod och gjorde äcklade miner.
Man lärde sig mycket och det var en väldigt bra föreläsning tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Rebecca Jöre

Visst är sånt intressant! :D Håller med om att det är äckligt när man får se de där hästbenen...Usch! :)

2010-11-05 @ 12:25:20
URL: http://rebexs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback