Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Duschen nästa!

Har inte så mycket att berätta idag. Skolan har varit som vilken torsdag som helst. Imorgon är det äntligen fredag och det är ju underbart!
Har försökt att göra historiauppgiften men det gick inte så bra.Jag körde fast och vet verkligen inte vad jag ska  skriva mer. Har inte fått med nå fakta som man skulle heller. Orkar inte göra mer heller även fast detskulle vara skönt att lämna in den i morgon.

Har varit och ridit nu på kvällen också. Jag hade Tamlin och vi hoppade.Tyckte inte alls det gick bra och jag tycker inte alls om hans nya sadel.
Sitter här och fyser så jag ska dusch nu sedan ska jag gå och sova.

I moron efter skolan åker jag och rider Tösen sedan åker jag till Elinor och är där över helgen,mycket skoj :)

Kommentarer
Postat av: oliviathebest

är i skolan :) själv ?

2010-11-19 @ 13:18:41
URL: http://ooliivias.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Förlåt för sent svar

uch da, nee nu e mitt liv i bottenmed känns de som

2010-11-19 @ 14:56:03
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Sara

Tack! :)

2010-11-19 @ 20:37:43
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback