Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Vanlig dag.

Precis så man kan sammanfatta skoldagen idag. Lika seg som varje måndag. Men den här dagen var nog segare än vanligt när Jessica inte var i skolan! Tog mig igenom hela dagen nätt och jämt. Har en känsla av att jag och Jessica kommer ha mycket att berätta för varandra i morgon så vi kommer nog prata i mun på varandra! Men det är ju inget ovanligt precis, haha.
Åkte till Sarah och Tilde efter skolan. Hämtade min bikini som Sarah beställt åt mig. Kunde ha den och snygg var den som tur var ;) Snacka om att skruttan var på dåligt humör, började gråta för minsta lilla. Bakade äppelpaj och det var hur gott som helst. Färgade Sarahs hår när vi fikat och eftersom jag är så grym så blev det lika bra som alltid. Åt macka och tittade på "Bonde söker fru" innan jag åkte hem. Hittade Sarahs nya man där, haha. Skrattade rätt mycket åt honom!
Nu ska jag ta och sova så jag får några fler timmars sömn än vanligt. Har sovmorgon till tio i morgon. Attans bananer vilken otur ;) Eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback