Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Valborg!

Skapligt död jag känner mig nu. Astrött och har träningsvärk i hela kroppen! Hann inte skriva något igår för jag hade fullt upp. Gick i skolan och hade två lektioner, det kändes ju nödvändigt. Sen tränade jag för Björkis i Hälla. det gick superbra och Tösen var hur fin som helst. När jag var klar där åkte jag hem och duschade. Olivia kom hem till mig och vi åkte och handlade sen fixade vi iordning oss. Så småning om kom Magda till oss och vi började grilla. Det var gott och mätta blev vi. När vi var klara så var det bara att brumma till Ida. Där hade vi det mycket trevligt. Stod på en kulle och sjöng "ja må du leva" för kungen, jag ramlade när jag skulle ner för kullen :( Gick liten promenad, hoppade över diken. Åkte till stan med Linn och Magda och fick gå hem. Fast vi kom bara halvvägs tills vi såg att det stod några människor i mörkret där vi skulle gå. Då vände vi och sprang därifrån och fick skjuts hem! Sov fyra stycken på en uppblåsbar madrass. Det var rejält trångt och hur varmt som helst. Sov inte alls mycket. Klockan sju i morse var vi vakna och kunde inte somna om. Klockan åtta var Olivia och Magda klara och påväg hem till mig... Så det var väl bara att klä på sig och följa med. Åt frukost när vi kom hem och jag la mig och sov i fotöljen lite. Vid tio åkte vi till stallet och kikade läget. Var där i en och en halv timme sen åkte jag hem. Bytte om, packade alla saker och åkte till tösen. Hjälpte till att lasta henne och sen åkte vi till Hamre igen. Hon var en total katastrof när jag red fram ute. Lyssnade inte för fem öre! Blev mycket bättre när jag kom in i ridhuset blev hon mycket bättre. Men på banan sket det sig igen. Dampig häst + sur och trött ryttare var nog ingen bra kombination tror jag... Får hoppas det går bättre i Insjön sen!
Kan inte säga annat än att valborg var bäst! Nu håller jag på att somnar här så nu ska jag ta och sova. Orkar inte duscha idag heller så det gör jag i morgonbitti.
Trackback