Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Trök

Har inte gjort något av det jag skrev jag skulle göra. Eller jo, duscha är det ända jag har gjort än så länge. Måste verkligen plocka ihop alla kläder som ligger på golvet. Har ju snart ingenting att sätta på mig! Jag förstår inte varför det alltid blir såhär :o Lägger alltid kläderna på golvet fast man har gaderob och allt. Inte orkar jag gå ner med kläderna i tvättkorgen när det är lortigt. Kommer alltid med alla kläder på en och samma gång så pappa får tvätta ihjäl sig, stackarn.
I morgon åker jag med mamma till kupolen efter skolan. Ska få mina kära skor :D Inte billiga precis, så jag är glad att jag slipper betala själv! Ska kika om jag hittar på någon skinnjacka också. Vet precis hur den ska se ut, men jag har inte hittat någon än. Eller jo för 2000 kronor, men det tänker jag inte betala för en jacka! Hoppas verkligen jag hittar en jacka, annars blir jag sur, Haha.
Snart ska jag ta och krypa ner i sängen och sova. I morgon väntar skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback