Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tisdag

Skolan rullade på som vanligt idag med vår störda klass. Hade vikarie på non och jag tror inte hon tyckte om oss. Men finns nog inte många vikarier som tycker om våran klass ;p Vi var rätt skärpa till en början sen spårade det ur. Ingen gjorde det vi skulle, sen började alla att vissla tills hon blev sur! Haha, jag och Jessica halv misshandlade Linnéa och drygade oss med Sompa. Lite kul måste man ju få ha på nolektionerna också.
Legat ute i solen på rasterna och haft det trevligt. Fått skrattattacker så man halvt dött. Älskar mina tjejor!
Hade ingen svenska idag så vi fick sluta vid tre idag. Gick upp till pappas jobb och jobbade till klockan sex. Verkligen inte mycket folk och tiden gick segt. Men med Tilde som sprang runt och sa massa roliga saker, så blev det hela mycket bättre. Lilla skruttan somnade i fotöljen medan vi väntade på mat. Fick lov att väcka henne för att hon skulle kunna äta. Satt i mitt knä och åt några tuggor sen lutade hon sig mot mig och ville inte ha nå mer. Följde med henne in, gjorde välling och gick och la henne. Hon somnade på en gång, så trött som hon var. Sötunge!
Nu sitter jag här och håller på att somnar. Ska plocka ihop mina kläder (som jag tänkt göra länge) innan jag går och lägger mig.


Nu är det sommar! Dagens outfit :)

Trackback